خبرنگاران مدودیف، تحریم ها علیه ایران، ونزوئلا و کوبا را بی شرمانه خواند

به گزارش وبلاگ علیکایی، مسکو- خبرنگاران- دمیتری مدودیف معاون شورای امنیت روسیه اعمال تحریم ها از سوی آمریکا و بعضی متحدان غربی این کشور در خصوص ایران، ونزوئلا و کوبا را که مانع مبارزه جدی با کرونا شده است، اقدامی بیشرمانه خواند.

خبرنگاران مدودیف، تحریم ها علیه ایران، ونزوئلا و کوبا را بی شرمانه خواند

به گزارش خبرنگاران از مسکو، مدودیف روز آدینه در نشستی سیاسی در مسکو اعلام نمود: تحریم هایی که به شماری از کشورها اجازه نداد تا یاری های لازم دریافت نمایند، بی شرمانه و سودجویانه است و چنین اقدامی را فقط می توان محکوم کرد.

وی اضافه کرد: بخاطر اعمال تحریم ها، بعضی کشورها از جمله ایران، کوبا و ونزوئلا در شرایط سخت قرار گرفتند و نتوانستند یاری های لازم و کافی داروها و تجهیزات مبارزه با ویروس کرونا دریافت نمایند.

معاون شورای امنیت روسیه در خصوص تحریم های یکجانبه آمریکا و متحدان غربی این کشور با بیان اینکه چنین اقدامی محکوم است، اظهار کرد: چنین محدودیت هایی در دوره شیوع همه گیر کرونا که سراسر نقاط دنیا را فرا گرفته است، کاملا بی شرمانه بنظر می رسد.

مدودیف گفت که اطمینان دارد برای مبارزه با کرونا، احتیاج به همکاری بین کشورها و دولت ها و شرکت ها وجود دارد.

وی در خصوص مبارزه کشورها با ویروس کرونا نیز توضیح داد که همه کشورها باید در این مبارزه با یکدیگر همبستگی داشته باشند که امکان دسترسی کشورها به داروها و کالاهای مورد احتیاج برای چنین مبارزه موثری را فراهم خواهد نمود.

معاون شورای امنیت روسیه اعلام نمود که همه کشورها برای تامین واکسن کرونا و دسترسی به آن صرف نظر از اولویت های سیاسی کشورها باید با یکدیگر متحد شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 995

به "خبرنگاران مدودیف، تحریم ها علیه ایران، ونزوئلا و کوبا را بی شرمانه خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدودیف، تحریم ها علیه ایران، ونزوئلا و کوبا را بی شرمانه خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید