خبرنگاران فرماندار: کنگاور آماده کلنگ زنی مسکن ملی است

به گزارش وبلاگ علیکایی، کرمانشاه - خبرنگاران - سرپرست فرمانداری کنگاور گفت: شرایط برای کلنگ زنی پروژه طرح اقدام ملی مسکن در کنگاور، به عنوان اولین شهر استان برای احداث واحدهای موسوم به گروه ساخت فراهم شده است.

خبرنگاران فرماندار: کنگاور آماده کلنگ زنی مسکن ملی است

فرزاد الماسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، گفت: با برگزاری جلسات مختلف در فرمانداری، قطعات مربوط به واحدهای احداثی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در کنگاور قرعه کشی شد.

وی توضیح داد: در مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن، 127 متقاضی کنگاوری نسبت به واریز 400 میلیون ریال بعد از ثبت نام اقدام کردند.

او افزود: با توجه به اختصاص 32 قطعه و تراکم سه طبقه، 96 متقاضی در مراحل اولیه با قرعه کشی تعیین و قطعات بین متقاضیان تقسیم بندی شده بود.

وی با اشاره به اینکه تعداد 30 متقاضی باقیمانده نسبت به شرایط موجود گله مند بوده و درخواست رسیدگی داشتند، گفت: پس از جلسات متعدد با اداره کل بنیاد مسکن، با افزایش تراکم قطعات به چهار طبقه و افزایش 30 واحد، مشکل متقاضیان برطرف شد.

سرپرست فرمانداری کنگاور در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر همه متقاضیانی که مبلغ اولیه را واریز کرده اند تعیین تکلیف شده اند، گفت: زیرساخت های اولیه برای شروع عملیات ساخت واحدها در زمینی که به همین منظور اختصاص یافته، فراهم شده است.

الماسی با بیان اینکه شرایط برای کلنگ زنی پروژه به عنوان اولین شهر استان برای احداث واحدهای موسوم به گروه ساخت فراهم شده است، گفت: قطعات در نظر گرفته شده به طور متوسط 180 متر مساحت دارند که بنا به ضوابط و دستورالعمل های شهرداری و نظام مهندسی و توسط متقاضیان ساخته می شوند.

گفتنی است برای احداث این واحدها، یک میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود 18 درصد و بازپرداخت 12 ساله در اختیار هر متقاضی قرار خواهد گرفت.

شهرستان کنگاور در 85 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 998

به "خبرنگاران فرماندار: کنگاور آماده کلنگ زنی مسکن ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: کنگاور آماده کلنگ زنی مسکن ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید