خبرنگاران ضاربان پزشک متخصص در پیرانشهر دستگیر شدند

به گزارش وبلاگ علیکایی، ارومیه- خبرنگاران- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: ضاربان پزشک متخصص در پیرانشهر با همراهی فرماندهی انتظامی، دستگاه قضا و فرماندار این شهرستان دستگیر شدند.

خبرنگاران ضاربان پزشک متخصص در پیرانشهر دستگیر شدند

جواد آقازاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این افراد، متخصص بیهوشی را در شهرستان پیرانشهر مضروب نموده بودند که با همراهی مسوولان، به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.

وی افزود: پزشکان در راستای حفظ سلامت بیماران به ویژه در شرایط خاص کرونایی با همه توان کوشش می نمایند و سعی آنان، جلوگیری از فوت حتی یک بیمار است و نباید با آنان اینچنین رفتارهایی صورت گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: این استان در شرایط قرمز بوده و تعداد افراد مبتلا به بیماری کرونا همچنان رو به افزایش است.

آقازاده افزود: تعداد افراد بستری در بیمارستان های آذربایجان غربی با سندرم حاد تنفسی افزایش یافته است و این استان در شرایط حساسی قرار گرفته است.

وی درباره تعطیلی بازار مهاباد نیز گفت: اقدام اصناف این شهرستان مبنی بر همراهی با مدافعان سلامت در تعطیلی بازار، اقدامی بسیار ارزشمند بود که باید از آنان قدردانی کرد.

وی درباره میانگین سنی فوتی های مبتلا به بیماری کرونا اعلام کرد: میانگین سنی فوتی مبتلایان به این بیماری در استان از 74 سال به 68 سال کاهش یافته که نشان دهنده فوت شدن افرادی با سنین میانسالی و حتی جوانی است.

طی روز گذشته، بعضی کانال های خبری از مضروب شدن یک متخصص بیهوشی در شهرستان پیرانشهر درپی فوت یکی از نزدیکان آنان خبر داده بودند و حتی اقدام به انتشار عکس این پزشک نموده بودند.

در حال حاضر، بیش از 210 هزار نفر در کشور به بیماری کرونا مبتلا شده و نزدیک به 80 درصد آنان بهبود یافته اند.

پیرانشهر در جنوب آذربایجان غربی قرار گرفته است و بخش مهمی از کسب و کارهای این شهرستان وابسته به بخش گردشگری است که باتوجه به شیوع کرونا در کشور آسیب جدی به این کسب و کارها وارد شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 824

به "خبرنگاران ضاربان پزشک متخصص در پیرانشهر دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ضاربان پزشک متخصص در پیرانشهر دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید