خبرنگاران برف بهاری راه دسترسی پنج روستای تکاب را مسدود کرد

به گزارش وبلاگ علیکایی، مهاباد- خبرنگاران- دبیر ستاد مدیریت بحران تکاب گفت: بارش برف بهاری بامداد امروز پنجشنبه، موجب مسدود شدن و قطع راه ارتباطی و جریان برق پنج روستای سخت گذر از توابع بخش مرکزی این شهرستان شد.

خبرنگاران برف بهاری راه دسترسی پنج روستای تکاب را مسدود کرد

حبیب الله شیوخی روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: ارتباط روستاهای چهارطاق، بدرلو، چیچکلو، ساریجالو و قوشخانه علیا با 850 نفر جمعیت هم اکنون با مرکز شهر تکاب به علت بارش سنگین برف قطع شده است.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در این مناطق به 40 سانتی متر می رسد گفت: هم اینک راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب برای بازگشایی راه دسترسی این روستاها اعزام شده اند و عملیات برف روبی و بازگشایی محورها را شروع نموده اند.

وی اعلام کرد: همچنین بر اثر بارش برف و اصابت صاعقه، برق پنج روستای بخش مرکزی تکاب شامل قوشخانه علیا و سفلی، چهارطاق، چیچکلو و ساریجالو نیز از شب گذشته قطع شده است.

دبیر ستاد مدیریت بحران تکاب ادامه داد: بارش برف و کولاک شدید شب گذشته و بامداد امروز موجب ایجاد اختلال در تردد جاده ها از جمله گردنه مائین بلاغ در محور تکاب - شاهین دژ و لغزندگی محورهای روستایی شد.

بارش باران از روز گذشته، چهارشنبه، تا بامداد امروز در تکاب ادامه داشت و با کاهش دمای هوا در ساعات پایانی شب، بارش ها در مناطق روستایی و ارتفاعات به صورت برف و کولاک بود.

تکاب در منطقه ای سردسیر و کوهستانی در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و جاده هایی برف گیر و سخت گذر دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 631

به "خبرنگاران برف بهاری راه دسترسی پنج روستای تکاب را مسدود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برف بهاری راه دسترسی پنج روستای تکاب را مسدود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید