ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه امیرکبیر از یکم آبان ماه شروع می گردد

به گزارش وبلاگ علیکایی، مهلت ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه امیرکبیر از یکم آبان ماه شروع می گردد و تا 30 آبان ماه 99 ادامه دارد.

ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه امیرکبیر از یکم آبان ماه شروع می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت به کانادا از طریق کالج هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه صنعتی امیرکبیر بر اساس آیین­نامه شماره 5999 مورخ 23 اردیبهشت 99 وزارت علوم تحقیقات و فنّاوری، تعداد محدودی دانشجوی واجد شرایط کارشناسی پیوسته ورودی 96 دانشگاه­ ها و مؤسّسات آموزش عالی کشور را بدون کنکور در مقطع کارشناسی­ ارشد سال تحصیلی 1401-1400 پذیرش می­ کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

نحوه ثبت­ نام

متقاضیان باید ثبت ­نام اینترنتی خود را در بازه زمانی یکم آبان ماه الی 30 آبان ماه 99 به وسیله سایت pgrad.aut.ac.ir/3/applicant تکمیل کنند و احتیاجی به مراجعه حضوری نیست و دانشگاه در قبول یا رد تقاضا بر اساس امتیاز مکتسبه مختار است.

ارائه درخواست و دارا بودن حداقل شرایط به هیچ عنوان به منزله پذیرش نخواهد بود. بدیهی است اعلام نتایج اوّلیه هیچگونه حقّی برای داوطلبان ایجاد نمی کند و پذیرش نهایی منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور است و احراز صلاحیت عمومی و انضباطی دانشجویان لازم است.

پرداخت مبلغ 70 هزار تومان که همزمان با تکمیل پرونده در سامانه ثبت­ نام انجام خواهد شد. وجه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

نحوه آنالیز درخواست متقاضیان

پس از آنالیز اولیه توسّط اداره استعداد های درخشان و المپیادها، شماره پرونده متقاضیانی که حد نصاب امتیاز را کسب کنند حدوداً در هفته دوّم آذر ماه به وسیله وب سایت اداره استعداد های درخشان و المپیاد ها اعلام می گردد و متقاضیان باید مدارک مورد احتیاج را در تاریخ ­های مقرّر به این اداره تحویل دهند. مدارک متقاضیانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت­نام اینترنتی نکرده باشند، به هیچ وجه آنالیز نخواهد شد.

چنانچه در هر مرحله از ثبت­ نام، آنالیز مدارک و اشتغال به تحصیل تعیین گردد که داوطلب شرایط پذیرش به وسیله این فراخوان را ندارد یا مغایرتی بین مدارک و مستندات ارائه شده با اصل مدارک وجود داشته باشد ثبت­نام داوطلبان لغو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 960

به "ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه امیرکبیر از یکم آبان ماه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه امیرکبیر از یکم آبان ماه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید