ثبت نام آزمون پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی شروع و تا 27 آبان ادامه دارد

به گزارش وبلاگ علیکایی، آزمون پیش کارورزی الکترونیک (میان دوره) و علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی هفتم آذرماه 98 برگزار می گردد و داوطلبان تا 27 آبان فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

ثبت نام آزمون پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی شروع و تا 27 آبان ادامه دارد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، آزمون پیش کارورزی الکترونیک (میان دوره) و علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی پنجشنبه 7 آذر 98 برگزار می گردد.

ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون الکترونیک میان دوره پیش کارورزی و علوم پایه از 14 آبان شروع شده و تا 27 آبان ادامه دارد.

داوطلبان تحصیل نموده در خارج از کشور که در مرکز خدمات آموزشی تشکیل پرونده داده اند، قبل از ثبت نام به وسیله سایت https://epay.sanjeshp.ir باید مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال (150 هزار تومان) به صورت اینترنتی به عنوان هزینه ثبت نام پرداخت نمایند.

این گروه از داوطلبان باید با در دست داشتن پرینت پرداخت هزینه و به همراه داشتن یک قطعه عکس و کارت ملی به مراکز قطب برگزار نماینده آزمون های علوم پایه و پیش کارورزی از روز سه شنبه 14 آبان تا ساعت 16 روز دوشنبه 27 آبان مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

داوطلبان تحصیل نموده در خارج از کشور باید توجه داشته باشند که پرداخت وجه ثبت نام، به منزله ثبت نام در آزمون نیست و باید برای تکمیل فرآیند ثبت نام به مراکز قطب برگزار نماینده آزمون مراجعه نمایند.

این داوطلبان قبل از واریز وجه ثبت نام از مراکز قطب برگزار نماینده آزمون در مورد برگزاری آزمون برای داوطلبان خارج از کشور استعلام نمایند.

داوطلبان تحصیل نموده در داخل کشور نیز جهت ثبت نام از روز سه شنبه 14 آبان تا ساعت 16 روز دوشنبه 27 آبان 98 فرصت دارند به دانشگاه محل تحصیل خود در حوزه مراکز برگزار نماینده آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی میان دوره مراجعه و یا با معرفی دانشگاه به نزدیکترین مرکز قطب برگزار نماینده آزمون مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 242

به "ثبت نام آزمون پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی شروع و تا 27 آبان ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام آزمون پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی شروع و تا 27 آبان ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید