کوشش عجیب زن جوان برای نجات قاتلش از قصاص

به گزارش وبلاگ علیکایی، مردی که در جریان درگیری همسرش را در یکی از محله های کرج با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، پس از دو هفته لب به اعتراف گشود.

کوشش عجیب زن جوان برای نجات قاتلش از قصاص

به گزارش گروه حوداث خبرنگاران از روزنامه جام جم، دو هفته قبل مسؤولان بیمارستانی در کرج با پلیس تماس گرفته و از مرگ مشکوک زن جوانی خبر دادند.

در ادامه تیمی از ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز در محل حاضر شده و تحقیقات خود را شروع کرد.

در آنالیز های اولیه معین شد زن جوان به خاطر اصابت ضربه چاقو به سینه اش مجروح شده و قبل از مرگ مدعی بود به دلیل مسائل خانوادگی خودزنی نموده است.

ماموران در ادامه از همسر این زن تحقیق کردند که او نیز با تایید ادعای همسرش گفت: امروز با سارا دعوایم شد.

او چاقویی برداشت و ضربه ای به سینه اش زد. سریع با اورژانس تماس گرفته و درخواست یاری کردم. همسرم را به بیمارستان رساندیم که در آنجا فوت شد. سارا به خاطر مسائل خانوادگی از مدتی قبل از نظر روحی و روانی با مشکل روبه رو شده بود.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره به جام جم گفت: در حالی که سارا نیز قبل از مرگ مدعی خودزنی بود، ماموران به اظهارات شوهر او و نحوه ورود چاقو به بدن زن جوان مشکوک شده و به تحقیقات ادامه دادند. پس از دو هفته شوهر این زن در بازپرسی ها لب به اعتراف گشود و گفت: مدتی بود با همسرم اختلاف داشتم. روز حادثه با هم درگیر شدیم که عصبانی شده و با چاقو ضربه ای به سینه همسرم زدم. از کارم پشیمان شده و با اورژانس تماس گرفتم اما تلاشم برای زنده ماندن او بی فایده بود. همسرم به خاطر علاقه ای که به من داشت، به همه گفت خودکشی نموده تا من دچار دردسر نشوم.

به گفته رئیس پلیس آگاهی البرز، پس از اعتراف این مرد به قتل همسرش برای او از سوی بازپرس قرار قانونی صادر شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1191

به "کوشش عجیب زن جوان برای نجات قاتلش از قصاص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش عجیب زن جوان برای نجات قاتلش از قصاص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید