تفاهمنامه میزبانی کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در همدان به امضا رسید

به گزارش وبلاگ علیکایی، رئیس انجمن تورگردانان استان همدان گفت: تفاهم نامه میزبانی کنوانسیون دنیای راهنمایان گردشگری در همدان به امضا رسید تا استان همدان بتواند میزبان تورگردانان و راهنمایان گردشگری دنیا باشد.

تفاهمنامه میزبانی کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در همدان به امضا رسید

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تورهای مسافرتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

بهنام افتخاریان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در همدان، گفت: تفاهم نامه میزبانی هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در استان همدان و با میزبانی یک شب اقامت مهمانان در هتل باباطاهر همدان به امضا رسید.

وی اعلام کرد: هر دو سال یکبار اعضای کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در یک کشور جمع شده و اجلاس خود را برگزار می نمایند بر این اساس سال جاری ایران، میزبانی را عهده دار شده و همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین یک شب میزبانی این تور را بر عهده دارد.

رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری همدان عنوان نمود: این رویداد به عنوان یکی از مهمترین رویداد های گردشگری استان تلقی می گردد که پیروز شدیم براساس آن برای همدان هم یک شب اقامت و دو روز برنامه را هماهنگ کنیم.

وی گفت: به همین دلیل با حضور رئیس هیئت مدیره کانون تور گردانان ایران جلساتی در دفتر معاون عمرانی استاندار و میراث فرهنگی در روز گذشته برقرار شد که در نهایت هتل باباطاهر به عنوان محل اقامت و برگزاری برنامه ها در همدان انتخاب شد.

افتخاریان توضیح داد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده در کنار یک شب اقامت میهمانان در روز پایانی نیز مراسم جشنی را ترتیب داده ایم که به عنوان حسن ختام یا اختتامیه این سفر در استان همدان باشد.

وی تأکید کرد: گردشگری از ظرفیت های مهم استان همدان به شمار می رود و میزبانی از چنین دست برنامه هایی می تواند بستر جذب گردشگر و معرفی جاذبه های گردشگری استان همدان را در تمام جهان فراهم کند.

رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری همدان اضافه کرد: براساس تصمیم گیری های اخیر در جلسات هماهنگی برگزاری این برنامه مقرر شد در روزهای هفتم و هشتم بهمن استان همدان میزبان برگزاری این برنامه باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 381

به "تفاهمنامه میزبانی کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در همدان به امضا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهمنامه میزبانی کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری در همدان به امضا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید