تصمیم 450 میلیارد دلاری سنا برای کرونا

به گزارش وبلاگ علیکایی، ایسنا نوشت: کنگره آمریکا در حالی به رای گیری برای بسته حمایتی 450 میلیارد دلاری به منظور یاری به مشاغل کوچک و بیمارستان های آسیب دیده از همه گیری ویروس کرونا نزدیک شده که رئیس مجلس نمایندگان بیان کرد، مذاکره کنندگان بر روی اصول این بسته توافق نموده اند و سنا قرار است در جلسه امروز (سه شنبه) احتمالا به آن رای دهد.

تصمیم 450 میلیارد دلاری سنا برای کرونا

خبرگزاری رویترز، جمهوری خواستار و دموکرات ها بیش از یک هفته است که بر سر اینکه چه چیزی شامل دور چهارم یاری های مالی گردد که هدفش کاهش بار مالی ناشی از ویروس کرونا است، بحث می نمایند.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه ای با شبکه خبری سی.ان.ان گفت: مذاکره نمایندگان دو طرف هنوز در حال تبادل نظر هستند. من خیلی خوشبین و امیدوارم که ما به یک اتفاق نظر برسیم. به عقیده من، ما با اصول قانونگذاری به توافق رسیده ایم که این چیز خوبی است. حالا در انتظار اقدام نهایی هستیم.

وی ادامه داد، 120 میلیارد دلار برای یاری به مشاغل خرد در نظر گرفته شده و دموکرات ها به دنبال 75 میلیارد دلار دیگر برای یاری به بیمارستان ها و 25 میلیارد دلار هم برای انجام آزمایش های مربوط به کرونا هستند.

میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنا نیز گفت: از آنجا که این مساله بسیار فوری است، من از سنا خواستم تا بار دیگر نشست تشکیل دهد و رهبر دموکرات ها با این درخواست من موافقت کرد.

در همین حال، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در یک نشست خبری گفت، امیدوار است که مذاکره نمایندگان کنگره به زودی در این زمینه به توافق برسند.

310312

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 682

به "تصمیم 450 میلیارد دلاری سنا برای کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم 450 میلیارد دلاری سنا برای کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید