ترافیک پرحجم در راستا های منتهی به مشهد

به گزارش وبلاگ علیکایی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ترافیک محور های سمنان، بیرجند و گرگان به سمت مشهد را پرحجم و روان توصیف کرد.

ترافیک پرحجم در راستا های منتهی به مشهد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، درخصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور های مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر ترافیک در محدوده پل استاندارد تا پل فردیس در آزادراه قزوین- کرج- نیمه سنگین و برخی مواقع سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا شرح داد: هم اینک در اغلب محور های استان تهران، البرز، زنجان، قزوین، چهارمحال و بختیاری و گیلان بارش باران جریان دارد؛ همچنین در برخی محور های استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، همدان، لرستان و کرمان نیز باران می بارد.

وی به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران تا پایان هفته و لغزنده بودن جاده ها اشاره و بیان داشت: با توجه به اینکه بارش باران ادامه دارد و احتمالا هفته آینده نیز استان های نیمه شمالی نیز بارش باران را خواهند داشت به رانندگان توصیه می کنیم که برای رانندگی در معابر لغزنده و دارای مه گرفتگی حتما با چراغ روشن رانندگی کرده و ضمن کاهش سرعت، فاصله طولی مناسب را نیز رعایت کنند.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: در ارتفاعات مازندران، همدان، زنجان، اردبیل و آذربایجان شرقی مه گرفتگی و کاهش دید وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در پاسخ به دیگر پرسش فارس درخصوص وضعیت ترافیکی معابر منتهی به خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ترافیک در محور های سمنان- مشهد، بیرجند- مشهد و گرگان- مشهد پرحجم و روان است.

سرهنگ رحمانی به تمهیدات پلیس راهور برای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد زوار بارگاه ملکوتی علی ابن موسی الرضا (ع) اشاره و خاطرنشان کرد: تردد وسایل نقلیه در محور قدیم مشهد- ملک آباد ممنوع است چرا که این محور برای تردد زوار پیاده پیش بینی شده است.

وی گفت: تا پایان هفته تردد انواع کامیون و کامیونت در کلیه محور های استان خراسان رضوی به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی ممنوع است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 217

به "ترافیک پرحجم در راستا های منتهی به مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک پرحجم در راستا های منتهی به مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید