تاکید بر توسعه، نوسازی و بازبینی خطوط حمل و نقل عمومی

به گزارش وبلاگ علیکایی، شهردار منطقه 20 در جلسه آنالیز ارزیابی شرایط حمل و نقل عمومی این منطقه بر توسعه، نوسازی و بازبینی خطوط حمل و نقل عمومی تاکید نمود.

تاکید بر توسعه، نوسازی و بازبینی خطوط حمل و نقل عمومی

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ جلسه آنالیز نتایج ارزیابی عملکرد شش ماهه اول امسال خطوط حمل و نقل عمومی منطقه 20 به ویژه خطوط اتوبوس رانی با حضور شهردار و معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه و مدیران مرتبط سامانه های اتوبوسرانی برگزار گردید.

فرهاد افشار شهردار منطقه 20 در این جلسه ضمن اخذ گزارش شرایط خطوط اتوبوسرانی گفت: می بایست خطوط اتوبوسرانی منطقه بر اساس مطالعات و آنالیز های دقیق و نیازمندی های به روز شهروندان بازبینی گردد.

افشار ادامه داد: توجه به سیاستگزاری های منطقه ای، اهمیت کاربست دقیق پژوهش های توسعه ای، آمایش تعداد خطوط و مسیرهای اتوبوسرانی، توجه به فرهنگ جامعه و سبک زندگی شهروندان ساکن منطقه می بایست در اولویت قرار گیرد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به توسعه زیر ساخت ها و اهمیت توجیه شهروندان با هدف افزایش رضایت و کیفیت خدمات اتوبوسرانی به بیان چالش های مرتبط با این حوزه پرداخت.

او اظهار کرد : در کنار همه این اقدامات می بایست به نوسازی خطوط اتوبوسرانی منطقه و کاهش حجم تردد اتوبوس های غیر ضروری در شریان های فرعی شهر توجه گردد.

لازم به شرح است که شهرداری منطقه 20 دارای 6 خط اتوبوسرانی درون منطقه ای و 13 خط فرامنطقه ای است که شهروندان را روزانه به مقاصد خود می رساند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 دی 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1059

به "تاکید بر توسعه، نوسازی و بازبینی خطوط حمل و نقل عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر توسعه، نوسازی و بازبینی خطوط حمل و نقل عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید