بهره برداری از سه پروژه عظیم عمران شهری دیگر در آینده نزدیک

به گزارش وبلاگ علیکایی، شهردار منطقه 18 تهران از افتتاح و بهره برداری3 پروژه عظیم عمران شهری پس از رونمایی مجتمع شهربانو با هدف تامین سرانه های مورد احتیاج شهروندان در آینده ای نزدیک اطلاع داد.

بهره برداری از سه پروژه عظیم عمران شهری دیگر در آینده نزدیک

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 18 ، سید محمد فیاض در حاشیه بازدید از طرح ها و پروژه های عمران شهری در دست اجرای این منطقه ، ضمن بیان مطلب فوق اضافه نمود : پروژه های بوستان دوچرخه ، باند کندروی شرقی بلوار 45 متری بهار و رمپ دسترسی بزرگراه 76 متری شهید بروجردی به بزرگراه آزادگان با کوشش و همت شبانه روزی همکارانم مراحل پایانی احداث خویش را سپری و بزودی افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهند گرفت.

او ادامه داد : بوستان دوچرخه به مساحت 45 هزار متر مربع واقع در محله ولیعصر جنوبی(عج) بعنوان یکی از ابتکارات نوین مدیریت شهری در حال حاضر پس از اجرای عملیات بتن غلطکی ، جداول ، آسفالت ، کفپوش ، زیرسازی ، احداث پیست دوچرخه ، کاشت فضای سبز و جانمائی المان های شهری ، مراحل پایانی تکمیل را سپری و برای احداث آن هزینه ای بالغ بر 65 میلیارد ریال صرف شده است.

به گفته او، پروژه احداث باند کندرو شرقی بلوار 45 متری بهار نیز بطول 355 متر مربع و عرض 5 / 8 متر مربع نیز فازهای سنگ ریزی ، بتن ریزی ، اجرای کانیو ، تک جدول ، لوله گذاری به قطر 1400 میلی متر ، خاکبرداری و پیاده روسازی همچنین باند دوچرخه را پشت سر گذاشته و با صرف اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال بزودی تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

فیاض در بخش دیگری از سخنان خویش به اجرای رمپ دسترسی بزرگراه 76 متری شهید بروجردی به بزرگراه آزادگان نیز اشاره و گفت: این رمپ دسترسی بطول 680 متر و عرض 11 متر می تواند نقش مهمی را در کاهش بار ترافیک این محدوده ایفا و دسترسی وسائط نقلیه را به بزرگراه آزادگان آسانتر کند.

شهردار منطقه 18 تهران پیرامون بخش های مختلف فنی و اجرا شده در این رمپ گفت : با اجرای عملیات خاکبرداری ، زیرسازی ، لوله گذاری ، اجرای کانیو ، انهار سرپوشیده و روباز ، جداول ، روکش آسفالت، کاشت فضای سبز ، خط کشی محوری ، جانمایی علائم ترافیکی و تأمین روشنایی ، این معبر با صرف هزینه ای بالغ بر 65 میلیارد ریال آماده بهره برداری و رفتن به زیر بار ترافیک است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1318

به "بهره برداری از سه پروژه عظیم عمران شهری دیگر در آینده نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از سه پروژه عظیم عمران شهری دیگر در آینده نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید