با آمدن فرهاد مجیدی استقلال به روزهای اوج برمی شود؛ هنوز به قهرمانی این تیم امید دارم

به گزارش وبلاگ علیکایی، تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است شرایط استقلال برای موفقیت در زمان محمود فکری فراهم نبود اما این شرایط با آمدن فرهاد مجیدی بهتر شده است.

با آمدن فرهاد مجیدی استقلال به روزهای اوج برمی شود؛ هنوز به قهرمانی این تیم امید دارم

جواد قراب در گفت وگو با پانا درباره جدایی محمود فکری از استقلال و انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی این تیم گفت: از جدایی فکری از استقلال بسیار مسرور شدم به این خاطر که فکری عاشق استقلال است اما شرایط به گونه ای پیش رفت که مسائل مدیریتی زیادی برای این تیم به وجود آمد و فکری نتوانست با تیم هماهنگ گردد، البته فکر می کنم بازیکنان هم نتوانستند خودشان را با شرایط وفق بدهند. این موضوع کاملا طبیعی است که گاهی شرایط در یک تیم به نحوی پیش می رود که حتی مربیان عظیم هم نمی توانند نتیجه بگیرند، برای فکری هم چنین اتفاقی افتاد، اما او از عظیمان استقلال است و چیزی از ارزش هایش کم نمی گردد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط من بعید می دیدم که فکری می توانست با استقلال کار کند، چون اعضای هیئت مدیره هم با یکدیگر اختلاف نظر داشتند و نمی دانند باید چه کسی را انتخاب نمایند، فکری هم این مو ضوع را به خوبی متوجه شد و خیلی زود کناره گیری کرد. خوشبختانه راهنمایی تیم بعد از فکری به مجیدی رسید او خودش یک استقلالی دو آتیشه است و به دلیل سابقه او در باشگاه طرفداران هم او را دوست دارند و می تواند در این شرایط به استقلال یاری کند.من مطمئن هستم با آمدن او تغییرات عظیمی در تیم ایجاد می گردد.

قراب در پاسخ به این سوال که می توان به قهرمانی استقلال امیدوار شد،اظهار کرد: استقلال با صدر جدول تنها 6 امتیاز فاصله دارد و من به این تیم امید دارم،چرا که بازیکنان عظیمی در ترکیب تیم هستند، من در استقلال بازی کردم و در سخت ترین شرایط توانستیم نتیجه را برگردانیم و قهرمان شویم، بنابراین من فکر نمی کنم این کار نشدنی باشد،ضمن اینکه با آمدن مجیدی و یک دست شدن اعضای هیئت مدیره استقلال می تواند به روزهای اوجش برگردد.

وی در سرانجام گفت: امیدوارم با آمدن مجیدی استقلال به روزهای خوب خود برگردد،البته مجیدی نباید از پیشکسوتان تیم دوری کند و از آن ها مشورت بگیرد، خانواده استقلال تحت هر شرایطی باید کنار هم باشند و برای موفقیت تیم به یکدیگر یاری نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1248

به "با آمدن فرهاد مجیدی استقلال به روزهای اوج برمی شود؛ هنوز به قهرمانی این تیم امید دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با آمدن فرهاد مجیدی استقلال به روزهای اوج برمی شود؛ هنوز به قهرمانی این تیم امید دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید