بازسازی جاده مرزی دوغارون -اسلام قلعه به وسیله ایران تکمیل شد

به گزارش وبلاگ علیکایی، بازسازی جاده مرزی دوغارون -اسلام قلعه در مرز مشترک ایران و افغانستان تکمیل شد و بزودی این راستا ترازیتی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

بازسازی جاده مرزی دوغارون -اسلام قلعه به وسیله ایران تکمیل شد

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، پس از کوشش مقامات و نهادهای ذیربط در ایران، مراحل نهایی بازسازی و ترمیم اساسی جاده مرزی منطقه دوغارون -اسلام قلعه انجام شد و بزودی این راستا مهم ترانزیتی طی یک مراسم رسمی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

راستا مذکور بواسطه تردد گسترده روزانه وسایل نقلیه سنگین از شرایط بسیار بدی برخوردار بود و این امر باعث کندی تبادلات تجاری با افغانستان شده بود.

به واسطه بعضی سوءتفاهم های مرزی در مدت بیش از 30 سال گذشته امکان ترمیم در سال های گذشته فراهم نشده بود.

مهم ترین مسئله ای که در مرز دوغارون وجود داشت نامناسب و خاکی بودن این راستا بود که چندی قبل برای تعمیر آن توافقاتی به عمل آمد.

رسولیان مدیرکل دفتر هماهنگی امور مالی و بین الملل استانداری خراسان رضوی چندی قبل گفته بود که کمبود امکانات در مرز اسلام قلعه و بعضی از مسائل امنیتی هم سبب می گردد که رانندگان در تمام ساعات روز به سمت افغانستان حرکت نکنند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1451

به "بازسازی جاده مرزی دوغارون -اسلام قلعه به وسیله ایران تکمیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی جاده مرزی دوغارون -اسلام قلعه به وسیله ایران تکمیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید