انتصاب رئیس دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر

به گزارش وبلاگ علیکایی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر به عنوان سرپرست جدید دانشکده مهندسی شیمی این واحد دانشگاهی منصوب شد.

انتصاب رئیس دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از بندرماهشهر، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با صدور حکمی بهروز راعی را به سمت سرپرست جدید دانشکده مهندسی شیمی این واحد دانشگاهی منصوب کرد.

پژمان شعبانی در جلسه معارفه رئیس جدید دانشکده مهندسی شیمی با آرزوی موفقیت برای راعی گفت: با توجه به وجود استادان باتجربه و متعهد در رشته های فنی و مهندسی و دانشجویان فراوان در مقاطع تحصیلات تکمیلی این دانشکده، امیدوارم که بتواند با کوشش و همدلی و استفاده از یاری اعضای هیئت علمی و کارکنان جوابگوی انتظارات و درخواست های خبرنگارانن بوده و در راستای ارتقای بیش از پیش این دانشکده قدم بردارد.

پیش از این مهرداد قاضی نژاد عضو هیئت علمی و استادیار واحد ماهشهر عهده دار مسئولیت ریاست دانشکده مهندسی شیمی این واحد دانشگاهی بود که از خدمات وی قدردانی شد.

4117/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 835

به "انتصاب رئیس دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر" امتیاز دهید

1 کاربر به "انتصاب رئیس دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتصاب رئیس دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید