ال جی یک کارخانه دیگر را به خاطر ویروس کرونا در شهر گومی کره جنوبی تعطیل کرد!

به گزارش وبلاگ علیکایی، در طول یک هفته گذشته، این دومین کارخانه ال جی در شهر گومی کره جنوبی است که به خاطر ویروس کرونا به حالت تعطیلی موقت در می آید.

ال جی یک کارخانه دیگر را به خاطر ویروس کرونا در شهر گومی کره جنوبی تعطیل کرد!

جهت دریافت خدمات اجرای فضای سبز پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

LG Innotek که سازنده ماژول دوربین و دیگر قطعات گوشی های آیفون به حساب می آید روز گذشته به دلیل ابتلای یکی از کارمندان شرکت، تصمیم گرفت آن را تا اطلاع ثانوی تعطیل کند. درست 4 روز قبل ال جی کارخانه ساخت نمایشگر های LCD را به علت ابتلای یکی از کارمندان تعطیل نموده بود که قرار شد امروز به کار خود ادامه دهد.

یکی دیگر از شرکت های بزرگی که به علت شیوع ویروس کرونا مجبور به تعطیل کردن کارخانه ساخت گوشی های خود شد سامسونگ است! این شرکت که در حال حاضر به خاطر اتفاقات اخیر فروش نسبتا خوبی را با گوشی های سری گلکسی اس 20 تجربه نکرد، مجبور شد کارخانه فراوری آن ها را در شهر گومی کره جنوبی تعطیل کند!

ال جی V60 معرفی گردید؛ تراشه اسنپدراگون 865 و پشتیبانی از 2 نمایشگر

گومی در همان استانی واقع شده است که شهر دائگو در آن واقع شده که متاسفانه بیشترین آمار مبتلایان این کشور به ویروس کرونا در همین شهر گزارش شده و این مسئله موجب شد تا گومی نیز در خطری جدی قرار گیرد. ال جی بعد از تعطیلی کارخانه میخواهد تا باز شدن مجدد، به طور کامل آن را ضدعفونی کند تا خطری از این بابت کارمندان را تهدید نکند.

تعطیلی کارخانه ال جی اولین چیزی نیست که بعد از شیوع این بیماری با آن روبرو شدیم! بسیاری از شرکت ها فراوری و عرضه محصولات خود را نیز به تعویق انداختند. هنوز تعیین نیست درمان ویروس کرونا دقیقا چه زمانی به دست کشورها خواهد رسید اما می توانیم مطمئن باشیم تا آن موقع شرکت های بزرگ از جمله سامسونگ، اپل، هواوی و بسیاری از شرکت های دیگر با ضررهای زیادی روبرو خواهند شد!

فعلا اطلاعات دقیقی از اینکه چه زمانی این شرکت به کار خود ادامه می دهد نداریم منتها انتظار می رود همانند حادثه قبل، این تعطیلی نیز کمتر از یک هفته به طول بیانجامد.

ویروس کرونا و دورکاری؛ 8 راه برای بهبود بهره وری هنگام کار در منزل

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 444

به "ال جی یک کارخانه دیگر را به خاطر ویروس کرونا در شهر گومی کره جنوبی تعطیل کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی یک کارخانه دیگر را به خاطر ویروس کرونا در شهر گومی کره جنوبی تعطیل کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید