احتکار 300 میلیارد تجهیزات پزشکی درجنوب تهران

به گزارش وبلاگ علیکایی، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران از احتکار 283 هزار عدد انواع تجهیزات پزشکی و اقلام بهداشتی در 2 انبار عظیم کالا در جنوب تهران به ارزش 300 میلیارد ریال اطلاع داد.

احتکار 300 میلیارد تجهیزات پزشکی درجنوب تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار علی ذوالقدری بیان داشت: دوازدهم فروردین ماه مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از احتکار تجهیزات پزشکی و درمانی، در 2 انبار عظیم کالا در محدوده خیابان رجایی آگاه شدند.

وی بیان کرد: محل دقیق انبار ها و هویت مالکان آن ها شناسایی و تیمی از ماموران برای آنالیز موضوع به نشانی اعلامی اعزام و در تحقیقات اولیه تعیین شد مالکان این 2 انبار بدون مجوز های قانونی مقدار فراوانی تجهیزات پزشکی و اقلام بهداشتی و مورد احتیاج کادر درمان را در این دو انبار دپو نموده اند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران ابراز داشت: با هماهنگی های قضائی روز گذشته در دو عملیات منسجم و هماهنگ از انبار های کالا بازدید و در آنالیز از این مکان ها، 283 هزار و 26 عدد انواع تجهیزات بهداشتی و پزشکی کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان این که در این رابطه مالکان انبار ها دستگیر و هر دو انبار پلمب شد، اضافه کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را 300 میلیارد ریال برآورد نموده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 1321

به "احتکار 300 میلیارد تجهیزات پزشکی درجنوب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتکار 300 میلیارد تجهیزات پزشکی درجنوب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید