احتمال حضور کشتی خراسان در لیگ برتر با دو نماینده

به گزارش وبلاگ علیکایی، خبرنگاران/خراسان رضوی مسعود ریاضی از احتمال حضور تیم های کشتی آزاد و فرنگی خراسان رضوی در رقابت های لیگ برتر کشتی کشور اطلاع داد.

احتمال حضور کشتی خراسان در لیگ برتر با دو نماینده

مسعود ریاضی در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص رونمایی از سردیس پهلوان محمد خادم، پیشکسوت کشتی خراسان و پدر رسول و امیررضا خادم، دو قهرمان کشتی ایران و دنیا اظهار کرد: خانواده خادم در ورزش کشور، خانواده شناخته شده ای هستند و بیش از نیمی از مدال های دنیای توسط این خانواده کسب شده است.

وی با اشاره به مدال آوری های رسول و امیررضا خادم توضیح داد: رسول و امیررضا خادم هر دو در رشته کشتی توانستند قهرمان دنیا شوند که این موضوع افتخار بی نظیری در استان به حساب می آید. پدر این دو فرزند ورزشکار از پهلوانان و ورزشکاران با اخلاق بوده و به پاس زحمات این عظیموار این نماد به همت شهرداری مشهد در یکی از معابر شهر نصب شد، امیدوارم نسل جوان از این قهرمانان الگو بگیرند.

وی اعلام کرد: به دنبال دیده شدن پهلوانان و قهرمانان استان خراسان رضوی در سطح شهر مشهد مقدس هستیم. شروع این طرح به شهریورماه سال گذشته برمی شود. با توجه به حضورم به عنوان رییس هیات کشتی، در قالب طرحی دوفوریتی به شورای شهر پیشنهاد کردم که میدانی را به نام محمد خادم نامگذاری کنیم. خوشبختانه این پیشنهاد با لطف و مساعدت همکارانم در شورا به تصویب رسید. همچنین در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی، سردیسی از این کشتی گیر ارزنده در این میدان نصب شد.

ریاضی توضیح داد: در حد توان و تا جایی که می توانم به دنبال این هستم که قهرمانان کشتی و پهلوانان عظیم استان خراسان رضوی دیده شوند و به همین دلیل نیز نسبت به نصب 20 بنر از تصاویر این قهرمانان از جمله پهلوان احمد وفادار، پهلوان ابوالقاسم سخدری، پهلوان گلمکانی و پهلوان کارگر در سطح شهر مشهد اقدام کردیم.

وی ادامه داد: با پیگیری های که داشتم و همکاری دیگر عزیزان در شورای شهر مشهد، سال گذشته نیز تندیس پهلوان احمد وفادار در میدانی که به نام این پهلوان در شهر مشهد است نصب شد.

رئیس هیأت کشتی استان خراسان رضوی در خاتمه در خصوص حضور تیم های این استان در لیگ برتر کشتی اعلام کرد: جلسه خوبی را با رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی داشتیم و او قول مساعدت داد. امیدوارم که بتوانیم با 2 تیم در در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی حضور پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 788

به "احتمال حضور کشتی خراسان در لیگ برتر با دو نماینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال حضور کشتی خراسان در لیگ برتر با دو نماینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید