اتحادیه اروپا سطح هشدار درباره کرونا را افزایش داد

به گزارش وبلاگ علیکایی، اتحادیه اروپا در واکنش به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در بعضی از کشورهای اروپایی، سطح هشدار در قبال این ویروس را از درجه متوسط به سطح بالا ارتقا داده است.

اتحادیه اروپا سطح هشدار درباره کرونا را افزایش داد

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، با شیوع ویروس کرونا در حداقل 65 کشور دنیا، امروز اتحادیه اروپا سطح هشدار در قبال این بیماری را یک درجه بالاتر برده است.

طبق گزارش خبرگزاری فرانسه، اتحادیه اروپا امروز دوشنبه سطح خطر در این اتحادیه در قبال ویروس کرونا را از سطح متوسط به سطح بالا ارتقا داده است.

اقدام اتحادیه اروپا در شرایط اجرا شده که تعداد مبتلایان به کرونا در ایتالیا به 1694 نفر افزایش یافته و از این تعداد، 34 نفر هم جان خودشان را از دست داده اند.

بنا بر گزارش روزنامه نیویورک تایمز، ویروس کرونا در حداقل 65 کشور دنیا گزارش شده است.

پیش از افزایش سطح هشدار اتحادیه اروپا در قبال کرونا، سازمان بهداشت دنیای روز آدینه سطح خطر شیوع بیماری کرونا را از بالا به بسیار بالا تغییر داده بود.

کمیسیون ملی بهداشت چین بامداد امروز از ابتلای 202 مورد جدید به ویروس کرونا اطلاع داد که در مقایسه با روز یکشنبه که 575 مورد بوده، کاهش داشته است.

در چین تا کنون 2912 نفر به دلیل ابتلا به کرونا جان باخته اند. با احتساب تعداد قربانیان در کشورهای دیگر نظیر ایتالیا و ایران شمار تلفات از مرز 3 هزار نفر عبور نموده است (جزئیات بیشتر).

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 549

به "اتحادیه اروپا سطح هشدار درباره کرونا را افزایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا سطح هشدار درباره کرونا را افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید