ابلاغ پروتکل های بهداشتی بازی پرسپولیس و پیکان

به گزارش وبلاگ علیکایی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی بازی پرسپولیس و پیکان تهران ظهر امروز در حالی برگزار گردید که مسئولان سازمان لیگ فوتبال آخرین قوانین مربوطه را به هر دو تیم ابلاغ کردند.

ابلاغ پروتکل های بهداشتی بازی پرسپولیس و پیکان

* در این جلسه مشخص شد که تیم فوتبال پرسپولیس با لباس یک دست قرمز برای بازیکنان و مشکی برای دروازه بان در زمین مسابقه حضور پیدا کند. همچنین بازیکنان تیم فوتبال پیکان یک دست لباس آبی کمرنگ و دروازه بان این تیم یک دست سفید یه تن خواهند داشت.

* در جریان این جلسه ضمن آنالیز ضوابط مسابقه و شرایط بازیکنان دو تیم، پروتکل های بهداشتی خوانده شد و اجرای دقیق آن، مورد تاکید نهاده شد.

* بر این اساس مقرر شد چک شدن بازیکنان دو تیم نه در ورودی زمین که مقابل رختکن انجام گردد.

* همچنین دو تیم از مراودات محبت آمیز که قبل از بازی انجام می گردد. اعضای نیمکت میزبان، نزد اعضای نیمکت میهمان می فرایند، منع شدند. در جلسه تاکید شد، بازیکنان باید در شادی بعد از گل مراقبت لازم را انجام داده و از در آغوش دریافت یکدیگر، به طور جدی پرهیز نمایند.

* طبق مقررات هر تیم امکان انجام 5 تعویض را خواهد داشت و در هر نیمه یک زمان استراحت و نوشیدن آب و خنک شدن در نظر گرفته شده است.

* از هر تیم فقط 8 نفر می توانند روی نیمکت باشند که از میان آن ها سرمربی که در کنار خط با بازیکنان صحبت می نماید از زدن ماسک معاف خواهد بود. بازیکنان ذخیره و سایر عوامل تیم ها غیر از آن 8 نفر نیز، روی سکوها استقرار پیدا می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 831

به "ابلاغ پروتکل های بهداشتی بازی پرسپولیس و پیکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ پروتکل های بهداشتی بازی پرسپولیس و پیکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید