شروع عملیات برق رسانی به منطقه گردشگری ساحلی رماوند در سد سیمره ایلام

به گزارش وبلاگ علیکایی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از شروع عملیات برق رسانی به منطقه گردشگری ساحلی رماوند در حاشیه سد سیمره شهرستان بدره اطلاع داد.

شروع عملیات برق رسانی به منطقه گردشگری ساحلی رماوند در سد سیمره ایلام

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور برای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده 30 بهمن ماه 98 اضافه نمود: با توجه به سیاست های اداره کل در راستای توسعه زیرساخت های گردشگری و تأمین احتیاج تأسیسات گردشگری ساحلی در حاشیه سد سیمره و توسعه آن اقدام به انجام مناقصه پروژه برق رسانی با اعتبار 15میلیارد ریال کرد.

او با بیان اینکه تأمین اعتبار اقتصادی طرح از محل اعتبارات استانی و ملی است، ادامه داد: سد سیمره با توجه به چشم انداز بسیار زیبا یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری آبی در غرب کشور است و ظرفیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام اظهار کرد: سد سیمره در حدفاصل شهرستان های بدره و دره شهر واقع شده و یکی از مناطق زیبای تفریحی و گردشگری در ایام مختلف سال به ویژه بهار و تابستان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 382

به "شروع عملیات برق رسانی به منطقه گردشگری ساحلی رماوند در سد سیمره ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات برق رسانی به منطقه گردشگری ساحلی رماوند در سد سیمره ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید