شروع آنالیز علت سقوط بویینگ 737 با حضور هیئت اوکراینی در تهران

به گزارش وبلاگ علیکایی، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، صبح امروز تیم اکراینی شامل کارگروه های آنالیز سوانح، مدیریت بحران، تشخیص هویت، روابط بین الملل و نمایندگان شرکت بهره بردار هواپیما وارد تهران شدند و بر اساس استانداردهای بین المللی انکس 13 ایکائو با توجه به وجود کشورهای دیگری که ذی ربط سانحه هستند از جمله نمایندگان مؤسسه ایمنی حمل و نقل کشور کمیسیون ایمنی حمل و نقل کشور کانادا و کمیسیون حمل و نقل هوایی سوئد جهت همکاری در آنالیز سانحه دعوت به عمل آمده است.

شروع آنالیز علت سقوط بویینگ 737 با حضور هیئت اوکراینی در تهران

این نشست به ریاست علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در محل این سازمان و با حضور نمایندگان کشور اوکراین آغاز شد.

تیم آنالیز سانحه از خانواده های داغدار این سانحه هوایی تقاضا نموده است، درخواست های خود را به پست الکترونیکی [email protected] یا تلفن/ فاکس 66018659 ارسال نموده تا در اولین فرصت به آن رسیدگی گردد.

به گزارش خبرنگاران، بر اساس گزارش اولیه سقوط این هواپیما که شب گذشته توسط سازمان هواپیمایی کشوری منتشر شد پرواز برنامه ای شماره 752 ساعت 05:15 به وقت محلی در راستا تهران- کی یف از نوع هواپیمای بوئینگ 800-737 متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال حدود ساعت 05: 06 دقیقه از محل پارک خود آغاز به حرکت نموده و در ساعت 6:12 دقیقه روز چهارشنبه از باند پرواز فرودگاه امام خمینی (ره) به پرواز در آمد.

پرواز فوق، تحت کنترل برج مراقبت پرواز فرودگاه امام خمینی (ره) به اوج گیری ادامه داده و سپس تحویل واحد تقرب پرواز فرودگاه مهرآباد شده و مجاز به اوج گیری تا ارتفاع 26 هزار پا شده است. پس از قطع ارتباطات با بخش کنترل ترافیک در ساعت 06:18 در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران سقوط کرد.

متن گزارش اولیه سازمان هواپیمایی از اینجا قابل مشاهده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: alikaee.ir شناسه مطلب: 612

به "شروع آنالیز علت سقوط بویینگ 737 با حضور هیئت اوکراینی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع آنالیز علت سقوط بویینگ 737 با حضور هیئت اوکراینی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید